מוסי רז: "תומכים באיחוד עם העבודה; גנץ יותר ימין ממרכז"

אייל ראובן No Comments on מוסי רז: "תומכים באיחוד עם העבודה; גנץ יותר ימין ממרכז"

ח"כ מוסי רז ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו מוכנים לאיחוד עם 'העבודה' שמקבלת 4 מנדטים בסקרים. הם בסיכון ואנחנו מוכנים לקחת אחריות. אין ספק שלפיד ירוויח מאיחוד שלנו ומנדטים ילכו אליו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ מוסי רז (מרצ) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על האפשרות לאיחוד בין העבודה ומרצ: "אנחנו מוכנים אבל מיכאלי לא – ויכול להיות שזה ישתנה השבוע. למרות שאנחנו מקבלים יותר מנדטים מהם יש לנו אחריות. אנחנו לא רוצים לקחת את הסיכון. כשביום שישי היא יורדת ל-4 מנדטים בסקר שנתן לה 8 אז ודאי שהם בסיכון".

לדבריו "מיכאלי צודקת בחלק מטענותיה אבל היא שוכחת את הסיכון לכל הגוש. לכן אנחנו מסכימים לחיבור כזה. אין ספק שלפיד ירוויח מאיחוד שלנו ומנדטים ילכו אליו. אנחנו לוקחים בחשבון את זה שיחד נקבל 7 מנדטים בלבד ועדיין חושבים שזה עדיף על הסיכון".

רז התייחס לשאלה מדוע הם מעדיפים את לפיד על פני גנץ: "לפיד ראש ממשלה, ראש המפלגה הגדולה וראש הגוש. אני רואה את התפקוד של גנץ כשר ביטחון – הוא יותר ימין ממרכז, ולכן לפיד עדיף, אבל גנץ כמובן עדיף על נתניהו".

מוסי רז הבהיר: "אנחנו מעולם לא פסלנו את המפלגות החרדיות. הן מוזמנות לממשלה". עם זאת הדגיש כי לא יתנו למפלגות החרדיות את כל מבוקשן: "להיות בממשלה זה לא אובססיה אצלנו, זו רק אופציה. אנחנו רוצים לקדם את הערכים שלנו".



0 תגובות